Vineri, 13 octombrie, a fost full house la Arenele Romane la event-ul Maximum Rock Fesitval, unde 6 trupe din Europa, s-au adunat pentru a face un spectacol deosebit. Hypersonic (IT), Special Providence (HU), Exist Immortal (UK), For The Wicked (RO), Polar (UK), Sodom (DE) au creat magie pentru public preț de 7 ore.

Primii intrați au fost băieții de la Hypersonic. Energici și cu zâmbetul permanent pe buze, tinerii muzicieni italieni ne-au încărcat pe toți cei prezenți cu energie pozitivă de la primele acorduri.

Spectacolul a continuat cu Special Providence, care, au inceput sa acapareze cat mai mult public in fata scenei, pregatind intrarea celor de la Exist Immortal. Tineri si talentati, au avut reteta ideala, pentru a face publicul sa dea din cap.

Arenele, destul de aglomerate, au inceput sa sara pe primele acorduri de la For The Wicked, care, au facut o atmosfera dementiala. Momentul de glorie a fost, cand, unul dintre chitaristi, si anume, Catalin Iliescu, a coborat de pe scena, si a fost una cu publicul, intrand intr-un Circle pit.

Baietii de la Polar au pregatit marea deschidere cu o atmosfera Hardcore & punk. La cateva minute dupa miezul noptii, cei de la Sodom au urcat pe scena, aratand adevarata fata a Thrash metal-ului. Cu brutalitatea lor simplă, cele 70 de minute cu SODOM la București, la Maximum Rock Festival, au fost bestiale, memorabile. Personal, am fost in rai, atunci cand au cantat City of God, piesa mea de suflet.

Seara de Sambata, 14 octombrie, a inceput in forta cu  Vlad in Tears (DE), urmat de  Stage of Reality (IT). Totul a continuat cu Anuryzm (LB). Cei de la Nightmare (FR) o trupă heavy/power metal bună, dar nu mi-a atras atenția în mod special, la o primă audiție. Finlandezii de la Shade Empire, o trupă de melodic industrial death and black metal, au încălzit foarte bine publicul, în special prin prestația noului vocalist Henry Hamalainen. Moonsorrow (FI) deschis seara celor de la Haggard (DE) care a delectat publicul cu muzica lor simfonica, dar, si cu momentele artistice. Ultima trupa din cadrul festivalului, a fost Anvision (PL), unde, spre dezamagirea mea, majoritatea publicului a plecat imediat dupa cei de la Haggard. Spectacolul a fost pe masura asteptarii. Polonezii au inchis cum se cuvine si ultima zi de festival.

La Maximum Rock Festival programul a fost respectat, cu mici deelay-uri, insesizabile datorita activitatiilor, zonelor de merch, unde mi-am pierdut o parte buna din timp, si bani, barurilor organizate bine, cu preturi decente, si, ca un plus pentru cei din presa, cortul care a facut usor legatura spre foto pit, unde fotografii au scos cadre deosebite.  Astept cu nerabdare urmatorul eveniment.