Vineri, 23 octombrie,  Urban Home a fost gazda concertului de lansare a primului material Cred Că Sunt Extraterestru.

Am ajuns în jurul orei 20:30, cu 90 de minute înainte de ora de pe afişul concertului. Erau deja prezente 20-30 de persoane, dar până la ora 22:00, Urban Home era plin de oameni nerăbdători să îi vadă pe CCSE live. După ce au terminat sound check-ul în jurul orei 20:30, AFO şi băieţii s-au aşezat la masă.

Încă de la începutul warm up-ului, lumea dansa pe piesele puse de URS şi aştepta începutul concertului. O parte din mulţime era deja adunată lângă scenă, să prindă un loc bun.  La un moment dat s-a făcut linişte şi întuneric, toată lumea grăbindu-se spre scena. S-a dovedit a fi o problema tehnică, dar a fost rezolvată în câteva secunde de crew-ul Urban Home.

Puţin după miezul nopţii, Cred Că Sunt Extraterestru şi-au făcut apariţia pe scena Urban Home, făcând localul să vibreze pe ritmul piesei ,,Start Rec”. Au urmat piesele încă nelansate de pe noul material CCSE. La un moment dat, AFO l-a invitat pe scenă şi pe Fanescu, care a dat la rândul lui câteva bucăţi. Pe la jumătatea prestaţiei, când AFO a început off da dome-ul, publicul îi aprecia fiecare vers, aclamându-l pe solist.

Adevărata surpriză a venit atunci când AFO i-a invitat pe scenă pe Psihotrop şi pe Oliniutză, finaliştii Battle MC România. Cei doi MC au dat un freestyle de zile mari, cot la cot cu AFO. Publicul cânta împreună cu AFO: ,,1, 2, 3, toată lumea strigă hei”, în timp ce Psihotrop şi Oliniutză se pregăteau să continue freestyle-ul. După ce au terminat, cei doi au coborât de pe scenă, iar Cred Că Sunt Extraterestru a mai cântat câteva piese, terminând concertul tot cu piesa ,,Start Rec”.

Un lucru foarte fain a fost faptul că orchestra a fost live, cu Creţu la tobe, Americanu pe chitară şi Power pe Vinil la pupitru. Acest fapt i-a oferit concertului un plus de originalitate, dar şi o sonorizare excelentă, muzica simţindu-se mai bine.

În concluzie, a fost un concert reuşit, după părerea mea, unul dintre cele mai reuşite concerte din ultimul timp. Am fost foarte plăcut surprinsă. Felicitări tuturor care s-au ocupat să iasă totul bine!

Pace Cred Că Sunt Extraterestru! Pace Psihotrop & Oliniutză! Pace Urban Home! Mulţumim pentru acest concert de excepţie.

Vezi aici şi pozele de la concert.